IS MIJN MAAT NOG BESCHIKBAAR?
Wanneer je je maat kan selecteren dan is deze nog beschikbaar.
KAN IK OOK AFHALEN IN DE WINKEL?
Dit kan zeker. Wanneer u alles hebt ingevuld kan u bij ‘Kies een leveringsoptie’ rechts de knop ‘afhalen’ aanklikken. We laten weten wanneer uw bestelling klaar staat. Afhaling is uiteraard gratis.
KOSTPRIJS VAN DE VERZENDING?
Gratis per post geleverd vanaf 50 euro aankoopprijs, zo niet rekenen we een portkost van 5 euro voor verzendingen in België en 7 euro voor Nederland. Afhalen in de winkel is gratis
(onder voorbehoud van wijzigingen)
WAT INDIEN IK NIET THUIS BEN OP MOMENT VAN LEVERING?
Postbode zal een brief nalaten waarmee u het aangekochte artikel kan afhalen in uw postkantoor.
LEVERTERMIJN?
Uw bestelling wordt, de dag na bevestiging van betaling, verzonden via BPost. De normale verzendtijd is 2 tot 3 werkdagen. In uitzonderlijke gevallen kan dit langer zijn. (bv. door oa staking)
KAN IK MIJN BESTELLING TERUGZENDEN?
U hebt 14 dagen, na levering, de tijd om de bestelling terug te zenden. U bent verplicht eerst een mailtje te sturen naar info@bonneshoeonline.be om de omruiling aan te kondigen met vermelding van uw iban-bankrekeningnummer.
De goederen moeten teruggezonden worden, in originele, complete, onbeschadigde en ongebruikte staat en dit op kosten van de koper, naar volgend adres;
Bonne Shoe
Stationsstraat 24
9950 Waarschoot
De originele doos dient dus in een andere doos te worden verzonden of verpakt te worden in papier.
Indien de koper een ander artikel of maat wenst, zijn de verzendingskosten voor rekening van de klant.
Gesoldeerde bestellingen worden niet teruggenomen!
Het betaalde bedrag wordt binnen de 10 dagen na ontvangst van de goederen, teruggestort op het aangekondigde bankrekeningnummer.
Deze voorwaarden van terugzending gelden alleen voor bestellingen aangekocht via de webshop.
KAN EEN ONLINE BESTELLING GEWEIGERD WORDEN?
Indien het artikel voor de online betaling in de winkel verkocht werd, wordt de koper hiervan per mail op de hoogte gesteld. Uiteraard wordt het bedrag zo snel mogelijk teruggestort op de rekening van de koper.
IS ER EEN PRIJSVERSCHIL TUSSEN WEBSHOP EN WINKEL?
De prijzen op de webshop en in de winkel zijn net hetzelfde. Tijdens de soldenperiode zijn er soms extra afprijzingen die door, organisatorische redenen, niet op de webshop worden getoond.
KAN IK ONLINE BETALEN MET EEN WAARDEBON OF CADEAUBON?
Cadeaubonnen kunnen uiteraard wel online besteld worden. Wanneer u deze wilt inwisselen via een online verkoop neemt u best contact op via mail of telefoon op info@bonneshoeonline.be of 09 377 14 43 dan kunnen we dit voor u regelen.